Links a cookies

Petr Baudis pasky na pasky.ji.cz
Neděle Září 8 13:15:39 CEST 2002

Dear diary, on Tue, Aug 13, 2002 at 11:17:28AM CEST, I got a letter,
where "Jurecka, Karel" <karel.jurecka na epcos.com> told me, that...
> Zdravim,
>
> lze nejak zapnout podporu cookies v Linksu? Na strankach jsem nic nenasel a
> v helpech taky ne....
> Ale samozrejme to muze byt zpusobenou moji slepotou :-)

Links jiz od velmi archaickych verzi (odhadem 0.92) cookies podporuje; pokud
chcete, aby se vam cookies ukladaly na disk a pripadne vyprsely ve spravnem
case apod., pouzivejte ELinks (http://elinks.or.cz/) ;-).

--

				Petr "Pasky" Baudis

* IRCnet operator                  * FreeCiv AI occassional hacker
.
<Beeth> Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.
<honx> Well, you can still get one from a strange country :-P
.