Hedrickov IDE patch v 2.4.19?

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Neděle Září 8 12:36:59 CEST 2002

On Sun, Sep 08, 2002 at 06:32:21AM +0000, Matus fantomas Uhlar wrote:
> Matus fantomas Uhlar <uhlar na fantomas.sk> wrote:
> -> ->> naozaj je Hedrickov IDE patch zaradeny do kernelov 2.4.19 alebo sa mi to len
> -> ->> zda?
>
> -> -> Kde jsi to videl?
>
> -> asi tak ze som stiahol linux-2.4.19 a zrazu tam vidim kopu optionov ktore
> -> boli v hedrickovom IDE patchi...
>
> ked tak pozeram tak tie vceci su aj v 2.4.18... takze neboli v 2.2.
> jadrach... takze nieco bolo asi zaradene do 2.4 distra uz predtym...
>  Matus "fantomas" Uhlar, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/

Podle mých informací Hedrickovy patche nebyly v jádrech 2.2 z toho důvodu,
aby nenarušily filosofii stabilní větve. Přece jen se jednalo o novinku,
která patřila spíše do vývojové větve. Po odladění v řadě 2.3 byly zařazeny
do jader 2.4 .

Je to jen můj názor, který se nemusí shodovat se skutečným stavem věci.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz