Počítadlo připojení ala ConnectionMeter pro Linux

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Neděle Září 8 19:32:36 CEST 2002

Zdravím Vás,

> Sháním něco jako ConnectionMeter pro linux, ale pro server. Aby se mohlo
> k účtům přistupovat přes síť, třeba CGI nebo PHP a bylo jasně vidět, kdy
> se připojovalo, jak dlouho a kolik tento měsíc celkem.
> Server se připojuje přes ISDN ven a klienti k němu, ale informace ala
> ConnectionMeter by bodly ...

z nutnosti jsem si napsal takové jednoduché počítadlo. Jedná se
o skript, neoplývá funkcemi jako ConnectionMeter, ale účel
také splní a zatím mi stačí. Lze jej nají na :
http://linuxx.hyperlinx.cz/download/telecon/telecon-0.7-1.tar.gz

S pozdravem Antonín Kolísek

--
akolisek na centrum.cz