Konsolove fonty

Zbynek Houska zbynh na seznam.cz
Neděle Září 8 21:11:35 CEST 2002

Zdravim,
  je sice fakt, ze si zrejme pletu dojmy a pojmy, ale troufam si tvrdit,
ze jsem byl pochopen a to i presto, ze jsem to spatne specifikoval.
Takze nac se pretahovat o slovicka :-)
  Muj dotaz zni jak dostat na konzoli jine klavesove mapy tedy ne
qwertz/cz-us.map.gz, chci tam dostat mapu skandinavskych jazyku,
norstiny konkretne.

Zbynek

--
Money is like an iron ring we've put through our noses.
We've forgotten that we designed it, and it's now leading us around.

                               - Bernard Lietaer