OT Ebanka = zoufalost

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pondělí Září 9 11:58:35 CEST 2002

On Mon, Sep 09, 2002 at 11:28:27AM +0200, Kocourek Lukas wrote:

> tak to je velice zvlastni... mam dalsi postreh, pokud se pouzije jako
> prohlizec MSIE tak jsou stranky nactene behem okamziku, pokud pouziju
> Mozillu 1.1 at uz pod linuxem nebo pod windows tak se to nacita skoro
> minutu... zeby diskriminace non MSIE browseru ? ;-) .. mate nekdo podobnou
> zkusenost ?
> kocour

Něco podobného zažívám na http://admin.czechia.com . Netýká se to rychlosti,
ale když použiji nonMSIE browser, nejsou vidět (ani v html kódu nejsou)
některá důležitá tlačítka, bez kterých se nedá administrovat. Tento stav
pozoruji už asi 8 měsíců a upomínám je. Posledně se dušovali, že to dají
do pořádku do konce tohoto září. Uvidíme.

Problém vidím v tom, že autoři webů používají v IIS nějaké dodávané
knihovny, které rozlišují typ browseru a nonMSIE mají špatně ošetřeny
a dotyčnou část kódu nevygenerují. Pokud testují tyto stránky pouze
v MSIE, problém se neobjeví.

Řešení vidím v tom takovým autorům neustále posílat připomínky, že se
jejich web špatně nebo pomalu zobrazuje, ať s tím něco udělají. Nejlépe
z různých adres a co nejvíce lidí :-)

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal