OT Ebanka = zoufalost

Kocourek Lukas kocour na evropa2.cz
Pondělí Září 9 12:38:42 CEST 2002

> Řešení vidím v tom takovým autorům neustále posílat připomínky, že se
> jejich web špatně nebo pomalu zobrazuje, ať s tím něco
> udělají. Nejlépe
> z různých adres a co nejvíce lidí :-)

Tak toto me inspirovalo a jelikoz na to mam stejny nazor tak jsem hned sel
zavolat na klientske centrum... prvni co me zarazilo bylo, ze jsem visel ve
fronte asi 5 minut nez to vubec nekdo vzal (to se mi predtim nikdy nestalo,
ale rikal jsem si.. aha asi nejsem sam kdo ma problemy)...ale to co vypadlo
z te slecny me mirne receno prekvapilo..

"no vite ono je to spustene prvni den, takze se to ted teprve doladuje,
zkuste to vecer nebo zitra, uz by to melo byt i v jinem prohlizeci
rychlejsi"
... po osprchovani ledovou vodou jsem se jeste zmohl na to ze ji rikam...
"a nefunguje vam vyber providera, prez ktereho se chci pripojit"
... a ona na to s usmevem...
"funguje, musite kliknout na jednu z tech ikonek dole na strance"
... a ja na to...
"ne, ty ikonky me pouze otevrou stranku prislusne spolecnosti"
... a ona...
"aha, tak chvili pockejte"
... asi po 3 minutach...
"tak musite nejdriv vyplnit klientske cislo a autentizacni kod a pak
kliknout na jednu z tech ikonek dole na strance"
...ja na to...
"vyborne, muzete chvili pockat, jenom si to vyzkousim"
...samozreme me to stale hazi na stranky provideru....
"tak to nefunguje, dela to uplne to same co predtim"
... finalni hrebicek do rakve...
"dyt jsem vam prece predtim rikala, ze se to teprve ladi, zkuste to zitra,
uz to bude fungovat"

... jeste jsem se chtel zeptat jestli dostanu nejakou slevu v ramci
"betatestingu", ale uz jsem to radsi vzdal... takze asi tak ;-)

kocour