Apache + Cestina

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Pondělí Září 9 13:29:42 CEST 2002

> Az prite nekoho budete drbat, mel byste si zjistit, co se pouziva
> casteji v praxi, co vsechno upravuje CSacek, jak CSacek dokaze zmrvit
> vzhled dokumentu (vyzkouseno v praxi), ktere reseni pouzivaji
> poskytovatele WebHostingu apod.

Prectete si, co se pise na http://www.apache.org/info/css-security/. Jde o
to, ze je velmi rozumne, aby v HTTP hlavicce bylo *nejake* kodovani
uvedeno, proto je v apachi defaultne zapnuto

AddDefaultCharset On

a pokud se neuvede jinak, tak tam prida iso-8859-1. Proto to dela potize
se zobrazenim cestiny, ale reseni je jednoduche, zmenit to na kodovani,
ktere pouzivame.

Nikomu nenutim csacek apod., jen jsem se tu snazil zduvodnit, ze v
pripade, ze nemate cely site pod kontrolou, tak se muze takova vec hodit.
Samozrejme souhlasim s tim, ze kdyz to jde bez toho, tak je to lepsi.

> PS: Vas styl odpovedi neni diskuze!

Pokud nekoho muj styl urazil, tak se omlouvam. Skutecne, nemel jsem v
umyslu diskutovat, jen jsem upozornil na to, ze vypnuti te optiony sice
resi problem s cestinou, ale neni to reseni nejlepsi.

-- Honza Houstek