Samba a winXp

Martin 'MegaSoft' Mokry megac na ns.ipg.sk
Pondělí Září 9 14:09:42 CEST 2002

On Mon, Sep 09, 2002 at 01:37:48PM +0200, medvjed Davidek wrote:
> Zdravim,
> mam problem s konfiguraci SMB (RH 7.3 - samba myslim 2.3..),
> pripojuju se z WinXP (co uz nadelate:-)). Podarilo se mi to
> nskonfigurovat, lec po restartu samby mi winXp hlasi neco jako "
> duplicitni nazev pocitace v siti, zmente nazev pocitace!", coz jsme
> ucinil, pak to chvili fungovalo, ale po restartu zase stejna hlaska.
> Nemate s tim nekdo zkusenosti?
Ano, jedna sa o to ze niektory komp v sieti ma meno take isto ako nejaky iny komp v sieti alebo pracovna skupina alebo domena ... takze ked das
\\NEJAKEMENO tak nevie ci myslis prac. skupinu alebo pocitac .. okontroluj si to ...

--
Megac