transparentni ftp proxy

Pondělí Září 9 14:10:21 CEST 2002

On Mon, Sep 09, 2002 at 01:41:56PM +0200, Lumir Unzeitig wrote:
> Dobry den,
> chtel bych se zeptat, zda ma nekdo zkusenosti s pouzivanim transparentni ftp
> proxy?
ano.

> Pokud ano, prosim o informaci
> - jakou proxy pouzivate
jftpgw

> - pro kolik klientu
(~)# grep "is allowed" /var/log/jftpgw.log |awk '{print $5}'|sort -u|wc -l
    194

> - jake jsou zkusenosti.
Dneska mi niekto hovoril, ze mu to nefunguje, ale je mozne ze problem je v
niecom uplne inom (ved poznate Windowsy). Mne s tym ide vsetko co som skusal
(wget, rpm, fcp.pl, poldek, mozilla, exploder, ftp z komandlajny, ....).

Vyhovuje mi to hlavne kvoli tomu, lebo to vie zaroven fungovat aj v
netransparentnom mode a to sa hodi ked ani jedna strana (ci uz kvoli NAT-u
alebo blbemu rutru alebo nestandartnemu portu) nezvlada otvorit na svojej
strane port. Nastavil som ho tak, ze navon posiela vzdy aktivny mod, aj ked
client pouziva passive.

Transparentny mod pouzivam preto, lebo v nasej situacii sposobi, ze to ide cez
inu linku, ktora je menej zatazena.

> Lumir Unzeitig
Bye,

  Hello, this is Bill Gates and I pronounce Monopoly, er, Windows as Windows.