OT: konverzni tabulka pro precislovani telefonu

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pondělí Září 9 13:58:51 CEST 2002

On Mon, Sep 09, 2002 at 12:32:50PM +0200, jn na angel.cz wrote:
> Potrebuji prevest spoustu telefonnich cisel, nevidel jste nekdo nekde
> nejakou konverzni tabulku, nejlepe v nejakem REGEXPu
> jn

Včera jsem poslal podobný požadavek na Telecom, odpověď jsem zatím
neobdržel. Vyzkoušel jsem jejich program precislovani.exe a pod wine
mi jede. Dokonce jede i dávková konverze.

Myslím si, že by se to dalo napsat jednodušeji a daleko rychlejší,
proto se přidávám k poptávce. Také by mě to zajímalo.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz