OT Ebanka = zoufalost

petr.podrabsky na cz.abb.com petr.podrabsky na cz.abb.com
Pondělí Září 9 14:58:21 CEST 2002

U mne taky E banka nefungovala z odkazu v bookmarks, tak jsem na to sel
pres www.ebanka.cz a proklikal se kam jsem chtel a uz to frcelo.
Zmena vzhledu sebou obcas nese i zmenu odkazu.

Petr

On Mon, 9 Sep 2002, Kocourek Lukas wrote:
> tak to je velice zvlastni... mam dalsi postreh, pokud se pouzije jako
> prohlizec MSIE tak jsou stranky nactene behem okamziku, pokud pouziju
> Mozillu 1.1 at uz pod linuxem nebo pod windows tak se to nacita skoro
> minutu... zeby diskriminace non MSIE browseru ? ;-) .. mate nekdo
podobnou
> zkusenost ?

 IE, nebo Mozilla, LInux, ci Wokna ...

 Jakakoliv kombinace mi nefunguje, nebo spise funguje tak pomalu, ze je
to nefunkcni ... :((

--
Miroslav Kokrda