Bezpecnost serveru

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Pondělí Září 9 15:05:17 CEST 2002

Ahoj,
   kazdy kdo "dela" servery ma asi svoji vlastni filozofii a postup, a
   dalo by se rict ze jediny spravny postup neexistuje. To je ostatne
   dano i ruznorodosti nasazeni systemu - ruzne způsoby overeni
   identity, atd.

   V tomhle ohledu je na netu velice dobry handbook
http://www.tldp.org/LDP/solrhe/Securing-Optimizing-Linux-RH-Edition-v1.3/

   Je to sice psany pro RedHat 6.x, ale ve vetsine kapitol se da najit
   zajimave "obecne ponauceni" treba o chrootovani, quotach, apachi,
   ftp, a tak podobne.

   Tomas

kpyc> Dobry den panove,
kpyc> jsem trochu pokrocily zacatecnik v Linuxu a proto si procitam
kpyc> ruzne knizky o linuxu a i vasi konferenci. Na spoustu mistech
kpyc> jsem se docetla ze spravce nez "vypusti" nove nainstalovany
kpyc> server do internetu provede nekolik nezbytnych uprav pro zvyseni
kpyc> bezpecnosti. Bohuzel uz nikde nepisi co to je za upravy. Poradi
kpyc> mi nekdo?