Jak zastavit odesilani ident (udp/113) paketu ze serveru?

Švec Richard alyosha na dynacom.sk
Pondělí Září 9 16:15:14 CEST 2002

Hello,

> Prave, to odstrani nasledek ale nevyresi pricinu.
> Snad by stacilo nakonfigurovat v nektere ze sluzeb neposilani identu,
> ale nevim kde. Pres inetd mi bezi jen ftp, telnet, tftp, pop-3, imap,
> shell, login a exec.

zdrojom auth paketov moze byt:

o) ftp ak pouzivate proftpd. Da sa to vypnut (vid dokumentacia)
o) pop3/imap ak pouzivate courier (ale mozno aj ine) taktiez je mozne vypnut. je
   mozno ze v pripade imap-u zaznamenate zrychelnie.

BTW: ten telnet chapem, ale shell, login a exec naozaj potrebujete?

--