Midnight Commander nevidí všechny soubory - hlavně soubory s tečkou na začátku

Matthes ornest na mistral.cz
Pondělí Září 9 16:38:23 CEST 2002

V MC je pro tohle volba v konfiguraci (F9->Options-Configuration->Show
hidden files) - zda ukazovat skryte soubory - protoze soubory s teckou na
zacatku se povazuji za skryte/systemove a ls (ani dir a mc) je normalne
nevypisuje. Pokud chcete, aby vam ls vypisovalo vzdy vsechny soubory,
pridejte si do ~/.bashrc radek

alias ls='ls -a'

(analogicky pro dir)

cheers