co nainstalovat a cim pripojit starou masinu k novy?

515en k515en na volny.cz
Pondělí Září 9 17:54:11 CEST 2002

hi
pomoci brutalwaru a druhyho pocitace sem tu hruzu rozchodil a ted se divam
po nejaky sitovy karte
optreboval bych 1 do ISA a 1 do PCI
moh by mi nekdo doporucit po cem se koukat aby s tim nebylo vic problemu nez
je nutny?
adresy bazaru kde rozdavaj stary hardware skoro zadarmo vitam :)

jo a jeste bych rad vedel jestli bude fungovat cdromka (resp. jestli se z ni
bude dat bootovat) kdyz deska resp. bios znaj akorat hdd, velky a maly
floppy
radic je v ty dobe obvykly externi IDE  + com + paralel...
jinak linux s tim nebude mit problemy i kdyz bios o nicem nevi ne takze s
emi jedna uz jenom o to bootovani
dik za vsechno :)