mp3 a Grip

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Úterý Září 10 08:24:21 CEST 2002

==========================

To bude asi ono. Presvedcte se, jestli tam je lame.
To znamena bud mrknete na instalovane balicky pomoci RpmDrake
(spravce software) a nebo na konzoli zadejte "urpmq lame".
Jestli tam neni, tak prohledejte svoje balicky bud zase RpmDrakem
nebo urpmf a najdete-li, naistalujte pomoci urpmi a nebo zase tim
Drakem.

Kdyz nenajdete, tak stahujte z internetu (http://rpmfind.net).

> 2. Pak jeste nevim, v jakym souboru se urcuje defaultni
> desktop, v RH byl switchdesk nebo tak nejak a X klient default.

KDM si posledni nastaveni pamatuje.

--
zdravim
Tosovsky