SAMBA - zakaz zmeny hesla

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Září 10 09:19:53 CEST 2002

Dne Tue, Sep 10, 2002 at 03:53:09AM +0200, Jan Houstek napsal:

> Jisty verejny ucet v domene ma prazdne heslo. Potreboval bych nejak
> zabranit tomu, aby uzivatele mohli heslo menit. Podle dokumentace se mi
> zda, ze to neni mozne, ale treba jsem neco prehledl ...

Nijak snadno to nejde. Zrovna minuly tyden jsem takovyhle pozadavek posilal
do vyvojarske konference. Nabizeji workaround pres ucty v LDAPu a pak v tom
LDAPu nastavit prava tak, aby ten ucet na sebe nemohl. Pro sit s peti lidma
celkem pakarna.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.