Kdy bude RH 8.0?

Úterý Září 10 13:26:16 CEST 2002

Marian.Kyral píše:
> Ahoj,
>
> kamarád chce zkusit linuxy, tak jsem mu poradil ať počká na RH 8.0.
> Dneska jsem se díval na ftp a adresář limbo je prázdný.
> Znamená to, že vydání je na dosah?
>
> Nemáte někdo nějaké zákulisní informace?
	Red Hat linux vychází dvakrát ročně, na jaře a na podzim.
Poslední beta se jmenuje null, můžete ji klidně zkusit, i když to vypadá,
že ostrý RH se bude ještě od této bety lišit dost, obzvlášť jestli se opět
změní rpm. Mně subjektivně ta beta připadá nevyvážená ve srovnání s
předchozími verzemi, ale to je asi daň za pokrok, má novější KDE apod.,
takže na stanici si ji klidně dát můžete. Ale k vyzkoušení je verze 7.3
stejně dobrá.
Samozřejmě nemůžete od bety očekávat úplnou doladěnost a hlídat aktualizace
si musíte taky líp než u vydané verze.
Na brzký termín (ostré verze nebo taky další bety) spíš ukazuje zamrzlý
vývoj u rawhide, kde nebyla změna od 30. 8.