Proč poweroff nevypne ATX zdroj ?

Petr Klíma xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Středa Září 11 09:07:25 CEST 2002

deb_petr na seznam.cz wrote:
> Proč příkaz "poweroff" nevypne ATX zdroj (celý počítač), i když ho zpouštím
> jako root ? V ostatních distribucích mi to normálně fungovalo. Po ukončení
> všech věcí zůstane svítit na terminálu "Power down" a nic víc se už neděje a
> já musím kompla vypnout čudlíkem.
>
> System: Debain Woody linux-2.4.8-bf2.4

To obvykle zavani problemem s APM v kernelu. Zkuste prekompilovat
jadro, pricemz pri konfiguraci v "General Setup/Advanced Power
Management BIOS support" zadate v "Use real mode APM BIOS call to
power off" druhou hodnotu (pokud bylo zasktrnuto, odskrtnete a
naopak). Po prekompilovani jadra by pak vypinani melo fungovat.

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fit.vutbr.cz