Chyba v proftpd 1.2.6 (a mozna i starsich)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Září 11 10:46:33 CEST 2002

Zdenek Mazanec wrote:
: > Pokud jste se nekdo setkali s tim, ze vam pro nektere klienty
: > ProFTPd 1.2.6 zacne cyklit a nic neprenasi, tady je patch. Tyka
: > se to verze 1.2.6 a mozna i starsich. Situaci lze vyvolat tak,
: > ze zkusime provest castecny transfer (FTP prikaz REST), kde jako
: > parametr dame cislo vetsi nez je delka prenaseneho souboru.
: >
: > No a kdyz uz jsme u toho, nemate nekdo zkusenosti s VSFTPd?
: > Ja jsem se v souvislosti s timto a s IPv6 zavrtal do zdrojaku ProFTPd
: > a udelalo se mi nevolno :-)
:
: Jeden cas jsem to provozoval na neprilis zatizenem ftp serveru. Rychlost
: prenaseni dat byla velmi slusna, ale o stroj to vytezovalo mnohem vice nez
: jine ftp servery, tak jsem od toho zase utekl (load +6 pamet +60M pri cca 20
: uzivatelich).

	Mluvite o vsftpd? Byl zkompilovany s podporou sendfile()?
Pouzival nejaky ten threadovany server nebo se pro kazdeho uzivatele
spoustel zvlast z [x]inetd?

: Docela by me zajimalo, kdy ftp konecne zmizi ze sveta, jsou s tim jen
: problemy.

	Obavam se ze nikdy nebo aspon ne v pristich 10 letech
(asi podobne jako IPv4, telnet, quoted-printable, UTF-16, Windows-1250
a dalsi podobne prezitky nebo rovnou kroky stranou).

-Y.

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|