numericka klavesnice na wterm (rxvt)

Matthes ornest na mistral.cz
Středa Září 11 11:41:31 CEST 2002

Zdravicko vsem,

nasel jsem velmi peknou modifikaci rxvt terminalu pro WindowMaker - wterm.
Umi to takovy blbosti jako "pruhledny" pozadi atp. Jenze nejak nechce
chapat numerickou klavesnici - misto vypisovani znaku jen pipa, z klaves
na NumPadu prijima jen "del" (desetina tecka) a pise carky.
A dalsi problem - pri cetbe man pages mi misto pomlcek (napr. pred
switchema : -s --prefix atd.) zobrazuje nesmyslnou sekvenci znaku a
ctverecku, coz cini manual znacne neprehlednym a stezuje studium :)
Pouzivam WindowMaker, na konzoli (resp. vsude) UTF-8 kodovani. Vsechno
ostatni vypada ok.

Nejak se mi nedari mu to vsechno vysvetlit po dobrym - nevite jak mu to
setrne sdelit? ;))

dik
Matthes