Ucty v LDAPu

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Září 11 11:43:39 CEST 2002

Krištof Petr wrote:
: Jan Kasprzak wrote:
: > 	Hello, world!\n
: >
: > Mam takovy dotaz - potrebuju nejak navrhnout LDAP strom pro nasledujici
: > situaci: Mam treba 2000 uzivatelu a nekolik malo (10-100) trid stroju.
: > Uzivatele maji jednoznacny login a dalsi udaje v /etc/passwd,
: > ale ne kazdy uzivatel ma mit ucet na kazde tride stroju. Jak byste
: > tohle zapsali v LDAPu?
: >
:
: Na PAMifikovanych up-to-date systemech ala RH-7.3 bych v souboru
: /etc/ldap.conf odkomentoval radek
:
: pam_check_host_attr yes
:
: a u useru bych v objectclass-u account nastavil atribut 'host'
: na pozadovanou polozku.

	Jo. To asi bude ono. Nicmene stejne jeste tohle budu muset
do ldap.conf dat nekam k nss_base_passwd, ne? Aby mi fungovalo
i getpw* jen pro ty UID/login, ktere maji na danem stroji mit ucet.

: Jedina komlikace by mohl nastat, kdyby 'host' atribut nebyl
: multivalued, coz z hlavy nevim. Pak by se tam seznam hostu
: musel dostat nejakym nasilim.

	Vyzkousim. Diky za tip.

-Y.

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|