OT: IOL - vse se proflaklo

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Středa Září 11 11:50:21 CEST 2002

> Ne, uz mne to skutecne neprekvapuje. Ale stejne je to nejbrutalnejsi
> brutus. A uplne nejhorsi na tom je, ze CT je naprosto nekomunikativni.
> Zadna omluva, varovani, nic. Ze zakaznika udelat blba a vynadat mu.
> Vsechno zatlouct - jedine heslo.

No ono je to (z hlediska obchodniho, nikoli etickeho) asi nejlepsi reseni,
protoze kdyby se vsem omluvili, tak by toho byla za chvili plna media (myslim
ty mainstreamovatejsi nez je root, nebo lupa) a jim by to zpusobilo problemy,
a asichni by si to pamatovali jeste za rok, zatimco takhle na to vsichni po
par tydnech zapomenou.

Ale z etickeho hlediska je to samozrejme neco uplne jineho.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>