Chyba v proftpd 1.2.6 (a mozna i starsich)

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Středa Září 11 13:01:46 CEST 2002

> [...]
> se software, protoze kolik Web Serveru skutecne umi neco vice nez
> GET/POST/HEAD?
>
> 	Interaktivitu lze castecne resit pres software, neco ala radkove ftp
> 	pro web jsem resil, ale pouze download, upload neni zdaleka tak trivialni...
>
> 	Tudiz - neexistuje system, ktery by FTP se vsemi potrebnymi a
> pozadovanymi funkcemi nahradil. A sftp je dost stupidni, to snad ani
> neni Secure FTP klient... a takove WinSCP je hezky, k cemu v SSH session
> je vyzadovat shell je trochu mimo misu ale rovnez, ne?
>
> 	Co treba implementace INCOMING ci Upload adresaru? Jak to pres HTTP

Ale jo. Asi to vypada, ze bude muset nekdo vymyslet novy protokol (treba ETP - Everithing
transfer Protocol), ktery bude obsahovat vsechny funkce ftp + nejake navic (treba STARTTLS)
a pritom mu bude stacit jeden port. Halsi se nekdo kdo by napsal RFC a potrebene programy?