Porovnani Redhat vs Suse

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Září 11 13:03:57 CEST 2002

Dobry den.
Dlouha leta jsem byl zvykly na Redhat. Nyni v novem zamestnani se pouziva
Suse. Jste nekdo schopny a ochotny napsat, jake jsou hlavni rozdily mezi
temito distribucemi nebo me odkazat na nejaky dokument? Hned pri prvnim
setkani se Suse jsem si vsiml, ze startovaci scripty nenajdu v
/etc/rc.d/init.d/
Mate nekdo prehled o vyznamnych rozdilech? Nejde mi o to, co je lepsi, spis
na co se pripravit. Zajima me, jestli je na Suse nejaky ekvivalent up2date,
jestli ma nejake graficke nastroje pro nastaveni, jestli ma nejake textove
nastroje pro nastaveni systemu. Tedy ne nejake, ale kvalitni, pouzitelne, ci
zdali se spis spoleha na rucni editaci konfiguracnich souboru. Vubec, co vas
napadne.

Diky

TNX