iptables x nfs

Ondrej Suchy ondrej na qlinux.cz
Středa Září 11 13:12:16 CEST 2002

> Podívejte se do výstupu rpcinfo -p, potřebujete povolit minimálně
> portmapper, mountd a nfs.

jinak mohu doporucit dat si na konec skriptu pred definitivni zahozeni paketu
jeste logovani: iptables parametry -j LOG

pak uvidite, jake pakety neprosly a snadno zjistite co jeste musite povolit.

  os.

--
Ondrej Suchy <ondrej na qlinux.cz>

[ QLINUX                                QUADRA s.r.o. ]
[ open-source reseni, sprava,  bezpecnost,  firewally ]
[ e-mail: info na qlinux.cz   web: http://www.qlinux.cz/ ]