FritZ!X ISDN na 2lines na Woodym - prokletí Telecomu

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Středa Září 11 13:40:03 CEST 2002

Tak jsem se pokusil sprovoznit FritZ!X ISDN na 2lines na Debianu Woodym 3.0 a
on nic :-(

Postupoval jsem jako na SuSE 7.2, kde mi to funguje. (2000 na 2800 jsem
změnil)

Tady na Woodym to hlásí při "insmod fxusb":
/lib/modules/2.4.19/misc/fxusb.o: unresolved symbol attach_capi_driver
/lib/modules/2.4.19/misc/fxusb.o: unresolved symbol detach_capi_driver
/lib/modules/2.4.19/misc/fxusb.o:
Hint: You are trying to load a module without a GPL compatible license
      and it has unresolved symbols.  Contact the module supplier for
      assistance, only they can help you.

- zkoušel jsem drivery jako pro SuSE 7.1, 7.2 i 8.0; kompiloval jsem
správně - jako na SuSE 7.2.

A další problém je, že se mi nevytvořilo zařízení /dev/capi20

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;