initrd a cramfs - "Error -3 while decompressing!"

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Středa Září 11 15:01:05 CEST 2002

On Wed, 11 Sep 2002, Jan Houstek wrote:
> Vytvoril jsem initrd pomoci debianovskeho skriptu mkinitrd. V kernelu
> veskerou podporu (snad) mam - ramdisk + initrd i prislusny filesystem -
> cramfs. Pri bootu kernel rekne, ze nasel cramfs, namountoval ho na root,
> ale pak vyklopi chybu ze $SUBJ a dale bezi nejake hlasky od kmod (nedari
> se mu modprobe -s -k libfmt-0000).
>
> Problemy s velikosti ramdisku to asi nebudou, zkousel jsem vsemozne menit
> prarametry ramdisk_*. Ten image s tim samym kernelem normalne v pohode
> namountuju jako loop.
A nema byt ta image nahodou zkomprimovana gzipem ?
Kdysi jsem na to nekde narazil, ze se ma zkomprimovat prikazem gzip -9,
ale prakticky jsem to jeste nezkousel.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 443 673693	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 443 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 443 623493