OT: RAID5 a srovnani rychlosti

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Středa Září 11 15:16:17 CEST 2002

On Wed, 11 Sep 2002, Jan Kasprzak wrote:

> Zdenek Pytela wrote:
> : 	Nechcete vy vlastně použít hdparm s přepínači -t a -T?
> : Každé měření ale bude jenom orientační, vzhledem k chybě pozorování
> : na živém systému je třeba ještě umět výsledky interpretovat.
>
> 	hdparm -t neumi merit rychlost zapisu. Navic se tim neda
> zmerit zapis skrz filesystem.

Tak at pouzije bonnie++. Ta umi zmerit jak rychlost disku, tak rychlost
filesystemu, ktera je mnohem podstatnejsi v realnem provozu. Kdysi jsem to
zkusil a s hruzou jsem zjistil, ze takova ext2 je sice rychla pri mazani,
ale blokove cteni je hruza. A u ostatnich FS jsou zase jine nedostatky.

	MOJE

--
Tomas Konir
Brno