Problém : Suse 8.0 a Windows2000

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Září 11 23:36:04 CEST 2002

Dne Wed, Sep 11, 2002 at 11:55:18AM +0200, Kovar Jan napsal:

> Zajimave. Ja jsem zazil nekolik pripadu, kdy si to lidi dali omylem do MBR a
> W2K uz nenastartuji. Celkem se hodne mluvilo o tom, ze to takhle nejde. I

Muze se poskodit neco cemu windows rikaji signatura disku, ale mam pocit, ze
nove verze lilo uz s tim poblemy nemaji. Mnohem casteji se ale stane, ze se
mbr prepise a pokud je lilo v boot partisne, tak staci jen nastavit pro ni
aktivni flag, kdyz je v mbr, je to o hodne tezsi.

Ja doporucuji lilo do MBR jen na novych instalacich na cisty disk, kde neni
v MBR zadny (microsofti) zavadec. Jinde je volba boot partisna
spolehlivejsi.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.