FritZ!X_ISDN na 2lines_na_Woodym_-_prokletí_Telecomu - prosím pomuzte !

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Čtvrtek Září 12 02:20:24 CEST 2002

Tak jsem o krucek dále. Jen na zacátek prohodím, ze jsem zkousel jádro
2.4.19 s CAPI podporou - vygeneruje ovladace kernelcapi, ...+ k tomu FritZ
drivery pro SuSE 7.1, 7.2 a 8.0. Pak jsem zkousel defaultní jádro Woodyho
2.4.18-bf2.4 s drivery FritZ pro SuSE 7.2 a 8.0 s externíma kernelcapi
driverama z capi4k-utils. Výsledek je porád stejný. Moduly se loadnou, ale
hlásí to "will taint the kernel: non GPL license - Proprietary".

Výpis "dmesg" v príloze !

Výpis "capiinfo" v príloze.

!!! Zádrhel !!!
"pppd call isdn/tiscali"
Plugin /etc/ppp/plugins/userpass.so loaded.
userpass: $Revision: 1.3 $
Plugin /etc/ppp/plugins/capiplugin.so loaded.
capiplugin: $Revision: 1.27 $
capiconn:  1.7

* nyní se rozsvítí dioda B-kanálu na modemu a zdá se, ze je vse v porádku,
jenze do internetu ani z internetu nelezou zádná data :'-((

"ping www.seznam.cz"
ping: unknown host www.seznam.cz

"ping 212.80.76.18"
- ping se pokusí odeslat standardních 56 b, ale vytuhne = nic se dál nedeje

"lynx 212.80.76.18"
Looki
ng up 212.80.76.18 first
Getting http://212.80.76.18/
Looking up 212.80.76.18

[26@Making HTTP connection to
Alert!: Unable to connect to remote host.

Looking up 212.80.76.18 first
Looking up 212.80.76.18
212.80.76.18
Making HTTP connection to 212.80.76.18
Alert!: Unable to connect to remote host.

lynx: Can't access startfile http://212.80.76.18/

*** Proste nelezou data ani ven ani dovnitr. Co s tím ?

Prikládám jeste soubory:

/var/log/debug
/var/log/kern.log
/var/log/messages
/var/log/syslog

Pokud bude potreba jeste neco dalsí, pridám.

Dekuji mockrát, Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) zabák v linuxu (-;

PS: Jsem v koncích, pod SuSE to jelo a tady ve Woodym ne a ne :'-(( !