samba a profiles na w2k

Zdenek Drlik zdenek.drlik na seznam.cz
Čtvrtek Září 12 08:46:15 CEST 2002

David Smyček wrote:
> Pekne zdravim,
>
> hned ze zacatku se omlouvam, je to dalsi dotaz na sambu :(
>
> asi to vsem krome me funguje, ale nevideli jste nekdo problem s
> profiles, ze administrator (root) profil normalne vytvori, a pro
> normalniho uzivatele (i kdyz je v "domain admin group") se profil
> nevytvori. Stahnuti nakopirovaneho profilu funguje.
>
> v [global]
> logon path = \\%N\profiles\%u
>
> [profiles]
> path = /home/smb/profiles
> create mask = 0600
> directory mask = 0700
> [...]
Na Sambe 2.2.5 mi to funguje s timto nastavenim:

# nastaveni pro WinNT a Win2000
logon path = \\%L\Profiles\%U
# nastaveni pro Win9X
logon home = \\%L\%U\.profile

[Profiles]
     path = /var/lib/samba/profiles
     browseable = no
     read only = no
     create mask = 0600
     directory mask = 0700

Vsichni windowsoidni uzivatele jsou cleny skupiny "users" a prava na
/var/lib/samba/profiles jsou nastavena nasledovne:

drwxrwx---    9 root     users         103 zář 10 17:08 profiles/

S pozdravem

Zdenek D.