PostGRE

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Čtvrtek Září 12 11:15:29 CEST 2002

Zdravim,
jednak tomuto se venuje spise konference databases na linux.cz

Ale takove zaklady:
radkovy klient pro pgsql se jmenuje psql, spoustite jej pod uzivatelem
postgres.
Jeste predtim spustite databazovy stroj (jako root) v RH
/etc/init.d/postgres start|stop|restart|status

databazi vytvorite createdb -E LATIN2 (UTF-8, ...) -U user (pokud ne ten
kdo tvori databazi, tak je to zbytecne) jmenodatabaze

Pokud mate na nejakem stroji apache a php, doporucuji stahnout phpPgAdmin,
minimalne v zacatcich vam hodne pomuze.

Jirka