undeground.cz

Čtvrtek Září 12 11:28:25 CEST 2002

On Thu, Sep 12, 2002 at 10:56:45AM +0200, Jan Satko wrote:

> Vlastnik je nobody a ten zvacsa nema heslo ani shell.
> Ale je pravda, ze ked to niekto hackne, tak ma prava to zmenit. S tym som
> moc nepocital :-)

Osobne to robim tak, ze vlastnikom je clovek, ktory sa o web stara. (Su
to zopar strankove Weby, o ktore sa stara vzdy len jeden clovek.)
Ostatny mozu citat alebo spustat. Pri skriptoch je to mozno trochu
nebezpecne (zalezi od skriptu), ale pre staticke stranky je to jedno,
lebo i tak ich mozu pozerat cez web.

Ak by sa malo o to starat viac ludi, urobil by som to tak, ze vlastnik
je ten, kto tie subory vytvoril. Skupina bude taka, ze sa mozu o to
starat ostatny, podla toho ci si maju zasahovat do cudzich suborov,
alebo nie a pre ostatnych by som dal pravo na citanie, pre staticke
stranky a pravo na spustenie (bez citania) pre skripty.