undeground.cz

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Září 12 13:06:08 CEST 2002

> Smarja, to je nejake zmatene. Kdyz uz chci zabranit cteni zdrojaku php,
> tak dam jako vlastnika spravce stranek (rw), jako skupinu nobody resp.
> toho, pod kym jede httpd (ro) a ostatni bez pristupu, ne? Tim zajistim, ze
> majitel (spravce) muze se soubory delat co chce, httpd ma k nim pristup a
> nemuze je zmenit a ostatni si ani neskrtnou.

Take nieco som si aj ja predstavoval, lenze davno tomu ked som to prvy
krat skusal mi to nejako nefungovalo. Jednoducho to zralo iba UID a na
GID mi to kaslalo. Ale ako to presne bolo sa uz bohuzial nepamatam.
A odvtedy som to neprerabal(ked uz to chodi, ruky prec :-))

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2