SAMBA

Matthes ornest na mistral.cz
Čtvrtek Září 12 13:35:12 CEST 2002

Pokud proste potrebujete pripojit sdileny disk z NT-cek, pouzijte prikaz
smbmount (nekdo uz to tu dneska psal) nebo primo mount:

mount -t smbfs //jmeno_picitace/nazev_sdileneho_disku
/treba_mnt/treba_samba -o username=vase_login

na heslo se vas to zepta samo. Pokud neznate nazvy sdilenych bodu na
okolnich pocitacich, pouzijte prikaz smbclient -L
<nazev_hl.domenoveho_serveru> , ziskate tak vypis stroju prihlasenych do
vasi domeny. Analogicky ziskate vypis sdilenych bodu u jakehokoliv
pocitace, jehoz jmeno zadate.

Ufff, snad je to srozumitelny ;))

Matthes