samba convert unix/ansi to dos/ansi

Vaclav Dvorsky root na warp.sendmail.cz
Čtvrtek Září 12 18:48:33 CEST 2002

On Thu, 12 Sep 2002, Hubacek Martin wrote:

> Zdravim,
> mam nasledujici problem...sambu pres kterou ziskavam textove soubory z
> Unixu, ale bohuzel v unix/ansi ....existuje neco co by konvertovalo samotny
> prenos na dos/ansi, nebo se to musi pouzit oddelene. Dalsi otazka zni:
> existuje nejaky programek pro wokna na konverzi unix/ansi do dos/ansi?

V Linuxu prevod udelate pomoci unix2dos a obracene dos2unix

$ unix2dos -n soubor soubor.txt

Jiste je mozne zalozit si adresar, ktery bude unix2dos pravidelne
projizdet (cron) a soubory v nem konvertovat pro Windows.
Jinak jsem mel pocit, ze to samba umela, ale ted to nedovedu nikde najit.
Jeden odkaz v dokumentaci smeruje k souboru fixcrlf.zip, mel by byt kdesi
na ftp samba.org

--
   ___________
  |.---------.|    Vaclav Dvorsky
  |'---------'|    mailto:spr.praha10 na cssz.cz charset=iso-8859-2
   `)__ ____('     PGP: 0xD38E2CA7
   [=== -- o ]--.         _-----_   tel: +420 2 71026320
  _'---------' _  )_     (_/   \_)  fax: +420 2 74782347
 `""'"""""'""" (o o)           ustredna: +420 2 71026111
              ==\o/==
mapa: http://mapy.atlas.cz/mapa/pssz-praha10
* Best view in plain text - font Courier