ntp?

Zdenek Mazanec Zdenek.Mazanec na contactel.cz
Pátek Září 13 08:32:30 CEST 2002

> Ak chcete bezpecnost, tak mozete si napr. priamo v nastaveni zadat heslo.
> Je to cislo, ktore musi potom poznat kazdy kdo sa servera pyta na cas.
> Ked ho nevie, tak mu neodpovie.
> Osobne som to neskusal, a ani to nedoporucujem. Ale ako chcete.
>
> porty: 123/tcp a 123/udp

Ja mam povolene jen udp/123 na vstupu z tech serveru, ze kterych cas
prijimam a docela to staci.

http://www.eecis.udel.edu/~mills/ntp/clock1.htm
http://www.eecis.udel.edu/~mills/ntp/clock2.htm
Uplne nejlepsi (vlastne nutne) je serizovat se podle minimalne dvou, lepe
tri a vice timeserveru. Myslim, ze ridit se podle tri stratum 1 serveru je
na pc dilem luxus, dilem zbytecnost, stratum 2 docela postaci. Zvlast, pokud
nejsou na druhe strane sveta (myslim, ze i v cechach je dost stratum 2
serveru, ktere se daji pouztit, mel by je provozovat kazdy slusny provider)

> To zavisi na tom aku chcete presnost. Stratum 2 Vam asi staci.
Na pc? Bohate.

Ten byl dost vycerpavajici a pravdivy. Co potrebujete vedet dal?

---
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz