SAMBA

martin.kosirer na ct.cz martin.kosirer na ct.cz
Pátek Září 13 13:14:33 CEST 2002

> Chtel bych se pripojit s RH7 do site NT a potreboval bych se
> prihlasit do
> domeny. Cetl jsem, ze se to dela pomoci Samby, mohl by mi nekdo popsat
> kroky, ktere mam presne udelat. S Linuxem jsem se jeste do site
> nepripojoval, takze jeste presne nevim co je k tomu potreba.
Pred tydnem jsem odpovidal v podstate na stejny dotaz ...

smbpasswd -j JMENO_DOMENY -r PDC -U uzivatel%heslo
 nebo
smbpasswd -j JMENO_DOMENY -r PDC

Zadani jmena PDC se nelze vyhnout, alespon me se to nepodarilo.
Neuspejete-li s  uctem/heslem (musi mit opravneni pro vstup do
domeny), zkuste to bez nej.

smb.conf
 workgroup = JMENO_DOMENY
 security = domain
 password server = PDC
 ; nebo password server = *

man smbpasswd
man smb.conf

                                            Martin

Logika je neporazitelna, protoze v boji proti logice je nutne se
vyzbrojit logikou.
                                            -- Pierre Boutroux