sensory a vlastní jádro

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Pátek Září 13 13:07:26 CEST 2002

Dobry den,

On Fri, 13 Sep 2002, Ing. Karel Babka wrote:
> [...]
> i2c-algo-bit
> i2c -algo-pfc
> i2c-core
> i2c-dev
> i2c-elektor
> i2c-elv
> i2c-philips-par
> i2c-velleman
>
> Při překladu se nesestaví zejména i2c-isa a i2c-via, (které mně zajímají
> coby majitele bordu se sadou Via), ale ani řada dalších modulů
> (i2c-voodoo3, i2c-hydra), které obsahuje distribuce RH 7.3
> V 'menuconfigu' jsem však více nabídek k tomuto tématu nenalezl. Víte

Bude to proto, ze distribucni kernel opatchovan. Vy si musite stahnout
baliky i2c a lm_sensors z adresy:

http://www2.lm-sensors.nu/~lm78/

a nainstalovat.

Jen poznamka (az prectete dokumentaci, tak pochopite), ja osobne patchuji
kernel ( mkpatch/mkpatch.pl . /usr/src/linux | patch -p1 -E -d
/usr/src/linux v prislusnem poradi v prislusnych adresarich...)

Precte si dokumentaci a uvidite.

> Dík za vaši zkušenost

No kdyby jste mel nejake problemy, tak se v klidu obratte.

Ja pouzivam verzi 2.6.3, nejnovejsi je ted 2.6.4. Ale protoze se kernel
2.4.18 a 2.4.19 spatne opatchuji (jde to snadno odstranit, ale me to porad
nebavi) a nejnovejsi baliky se netykaji meho cipu, tak proto pouzivam
2.6.3 verzi. Jste-li aspon trochu zdatny, tak tu chybku v 2.6.4 odhalite a
opravite rychle...

Preji hezky den.

Bc. Zdenek Kaminski <xkaminsk at fi.muni.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/