OT: vim

OldFrog oldfrog na volny.cz
Pátek Září 13 15:23:40 CEST 2002

>I ked mam pocit, ze tu niekto spominal nejaku diskusiu o vim formou
>nejakych Web pages. Prezrite si diskusiu asi mesiac dozadu.

To jsem nejak udelal, ale neuspesne. Treba si nekdo vzpomene?
Ja ty stranky parkrat navstivil a odkaz si nekam ulozil, jenze nemam
tuchy, kam. Do bookmarku zrejme ne a na filesystemu to uz asi
nenajdu...

>Akym sposobom vam to interpretuje, pretoze s tym nemam ziadne problemy.
>Museli ste si tam nieco zapnut. (Mam viac-menej default konfiguraciu.)

Mezi dvema podtrzitky mi to zvetsi pismena a podtrzitka zmizi.
Napisu-li treba "blba_funkce_test", vim se zamysli a odpovi mi
"blbaFUNKCEtest". Docela brutus, ze?

Zdravi
OldFrog.