ntp?

Matthes ornest na mistral.cz
Pátek Září 13 15:39:55 CEST 2002

> To sice vypada jako dobry napad, ale ntpd bude pekne besnit, kdyz mu
> nekdo zmeni lokalni hodiny pod rukama.

To zni vyhruzne - doufam, ze u toho besneni sproste nenadava a neni
agresivni, jsou tu deti :)))

Ne, problem s pripojenim ani neresim, jsem na pevny lajne, ale server je
uz postarsi pan a dost se mu zpozdujou cibule. Ostatni compy by taky
potrebovaly postavit cas od casu do late a chtel bych nejaky standartni
os reseni, abych nemusel pouzivat nejaky obskurni utilitky na kazdym
stroji zvlast (kazdej je jinej system :). No a kdyz uz mam vlastni
server, mohl by zvladnout taky tohle...

Kazdopadne uz je to nainstaleny, ale nejak se to nechyta. V minulym mailu
jsem posilal konfigurak a ocenil bych, kdyby mi nekdo rekl, kde jsem co
zvoral ;)

dik
M.