ntp?

Pátek Září 13 15:50:26 CEST 2002

Pavel Kankovsky wrote:

> To sice vypada jako dobry napad, ale ntpd bude pekne besnit, kdyz mu nekdo
> zmeni lokalni hodiny pod rukama.

	Navic ciste empiricke poznatky - kdyz NTP projde pocatecni fazi
synchronizace (coz je minimalne tech 5 minut, ale muze to byt vice
(obvykle poznate zmenou statusu & zapisem (std.) do /var/log/message)) a
pozdeji se snazi o synchronizaci, nevim jak moc bude ochotno sdelovat
'nepresny' cas coby time server... - ja se domnivam, ze proste neodpovi,
aspon ja mam tady takovou malou sit navzajem (+ externe po TCP/IP)
synchronizovanych stroju a kdyz jeden zahlasi 'synchronization lost...'
tak do doby, nez je zase synchronized odmita odpovidat na UDP dotazy...

	Tim chci rici, ze pozadavek kolegy chapu, ale nez NTP bych se rozhlizel
po nejakem jednodussich systemu... obavam se, ze konfigurace nebude
nijak trivialni.