rshd na RH 7.3

Martin Spirk Martin.Spirk_ na _pvt.cz
Pátek Září 13 18:16:57 CEST 2002

Zdravim vespolek,

nevim jestli ma cenu se tady ptat :-), stejne se dozvim ze nemam rsh
pouzivat, ale preci jen to zkusim.

Nainstaloval jsem RH 7.3, v /etc/xinetd.d/rsh jsem povolil rsh, ale stejne to
nefunguje, stale to vraci hlasku Permission denied.

V messages na serveru je:
pam_rhosts_auth[1074]: denied to spirk na klal01.pvt.cz as jonas: access not
allowed
in.rshd[1074]: rsh denied to spirk na klal01.pvt.cz as jonas: Permission denied.

Uzivatel jonas ma v domovskem adresari soubor .rhosts a v nem
spirk na klal01.pvt.cz
prava jsou 600

Co bych mel jeste udelat, pro to aby to fungovalo?
Pouzivam DNS, ale zkousel jsem i dat klal01.pvt.cz do hosts, zkousel jsem dat
klal01.pvt.cz i do /etc/hosts.equiv .... vsechno marne :-), poradi nekdo?

		Diky, Martin