skripty a hesla

Tomas Hornicek dumber na dumber.sk
Pátek Září 13 18:27:02 CEST 2002

Zdravim

On Fri, Sep 13, 2002 at 09:05:35AM +0200, Zdenek Mazanec wrote:

> Je mi veru zahadou, jak chcete pozadat sluzbu xy o vysledek cehosi (dejme
> tomu sql dotazu) ANIZ by jste se byl nucen prokazat nejakym jmenem/heslem
> nebo jejich EKVIVALENTEM. Nikdo nerika, ze webovy skript ma mit databazi
> hesel, ale zcela jiste potrebuje jedno jmeno a jedno heslo, na zaklade
> jejichz znalosti je schopen otevrit spojeni do databaze a neco tam udelat.
> Otazka zni, jak skriptu tyto dve veci rict a nemit je v _nejakem_
> souboru(*).

Jednoducho
pouzivam na autentifikaciu lokalny LDAP server ktory pocuva na lokalnom
sockete, cez php vyvolam funkciu ldap_bind ktora ma ako parametere login
password ktore zada uzivatel, a ldap mi odpovoie, ano user je
autentifikovany, nie user neni autentifikovany, vyskytla sa ina chyba

				Dumber

Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)

Tomas Hornicek  	http://www.dumber.sk
dumber na dumber.sk	http://www.ldap-obsession.sk