Ext3 a downgrade jadra z 2.4.19 na 2.4.18

Petr Klima xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Pátek Září 13 20:53:25 CEST 2002

Karel Kliner wrote:
> Dobry den,
> domnivam se, ze Vas problem by mohl byt v tom, ze nemate initrd . Mel byste
> zkusit pridat initial ramdisk s ext3 modulem ( vytvorit initrd pro danou
> verzi kernelu a pridat patricny zaznam do lila ) .
> Mel jsem podobne se projevujici 'potiz' a bylo to tim ......

Dik za tip, zkusim to.

Dost by mne ale zajimalo, proc to najednou dela takove
radosti. Na ext3 jedu asi devet mesicu, tedy jsem ho
pouzival i s jadrem 2.4.18. Potom jsem presel na 2.4.19 a
pri pokusu skocit zpet na 2.4.18. to nejak nejde. Jadro
kompiluju temer stejne uz asi dva roky. Nikdy jsem initrd
nepouzival. Zacinam si myslet, ze je to pomsta nejakeho
africkeho samana.

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fit.vutbr.cz