star craft na linuxe

Martin Filip (Nexus) nexus na yo.cz
Pátek Září 13 23:47:53 CEST 2002

Michal Ingeli wrote:
> Zdravíčko...
vam take,

>    vcera som spustil star craft cez wine ale moja radost netrvala
>    dlho, mys nereagovala a netusil som ako to vypnem (klavesnica tiez
>    nereagovala). na nete som nasiel clanky, kde to bezalo ludom aj na
>    starsom wine (2001...). nehcyba mi niaky modul alebo nieco ine?
>
>    Linux Kernel            2.4.18-3
>    Wine version            20020310
>
>    pocitac som surovo resetol, a pri dalsom spusteni mi wine vipisal
>    toto:
pres posledni cvs snapshot wine sem SC rozjel bez problemu.. ale
doporucuji vec, ktera si rika wineX... na tom sem rozjel vse od SC pres
halflife a counter-strike-a az po War3ku...

binarky sou za prasulky, ale zadara je cvs snapshot... staci stahnout,
zkompilovat a uz to jede :) pripadne popis, jak presne na to dodam v
pripade zajmu primo na mail...

--
Martin Filip (Nexus)
e-mail: nexus na yo.cz

-- If it happens once, it's a bug.
   If it happens twice, it's a feature.
   If it happens more then twice, it's a design philosophy
-- If it has syntax, it isn't user friendly.
-- If it's not in the computer, it doesn't exist.