Re: FritZ!X_ISDN na 2lines_na_Woodym_-_prokletí_Telecomu - prosím pomuzte !

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Sobota Září 14 01:30:00 CEST 2002

Ne, já jen chtěl nějak mysticky ;-) sdělit, že ten návod už znám dlouho a
mám ho pročtený křížem krážem. Ten návod pojednává o trošku jiných
problémech, kterými jsem se prokousal už kdysi - viz. archiv. Radil mi
tenkrát hodně sám Ivo a Patrik, jestli mě paměť neklame, když ještě fritz
how-to nebyl.

Už mi to začíná pomalu chodit. Dám dohromady nějaký postup na Woodym a
uveřejním to.

Zachytil jsem jednu vadu na kráse, tak jí dávám ještě do dalšího mailu.

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;