Re: Netsaint a ikony + čáry ve Status Map

ivan-k na seznam.cz
Sobota Září 14 12:41:40 CEST 2002

Děkuji za pomoc, už mi to ve statusmap maluje i ty čáry (nějak jsem
přehlédl ty dva středníky pro vložení závislosti) a definováním
závislosti zmizí i ty ošklivé terče, bohužel i ty červené..... :-(

K Vašemu problému s neviditelnými ikonami :
Máte v soboru nscgi.cfg u jednotlivých hostů definovaný zdroj obrázku
s příponou .gd2 ? Jsou v adresáři
/usr/local/netsaint/share/images/logos/
např. u hosta nt1 mám definovanou ikonu jako logo Windows (win40.gd2)
:

hostextinfo[nt1]=/serverinfo/nt1.html;server.gif;server.gif;win40.gd2;nt-sql;20,20;,,;
Nebo máte problém s "gd" knihovnami, já mám nainstalované
gd-2.0.1-7.i386.rpm a gd-devel.2.0.1-7.i386.rpm .

Jinak jsem se z konference dozvěděl, že se Netsaint od 03/2002
přejmenoval na Nagios - www.nagios.com,
zkusil jsem to včera nainstalovat a tváří se to o něco lépe než
Netsaint, statusmap je zase o trochu dále a umí i více způsobů
zobrazení, má to ale úplně předělané konfigurační soubory.... Takže
mám zase na dva dny práci :-( . Zatím to vypadá, že ping i fping
fungují bez problémů.

Přeji Vám hezký den.
Ivan
Kovařík

Reklama:
Prekvapive dobry signal! Presvedcte se v Oskar Testu ...
http://www.oskarmobil.cz/oskartest