SAMBA - zakaz zmeny hesla

Jan Houstek housj0am na alma.karlov.mff.cuni.cz
Neděle Září 15 23:49:17 CEST 2002

On Tue, 10 Sep 2002, Radovan Garabik wrote:
> chmod a-w /etc/samba/smbpasswd ? :-)

Tak ani jedna moznost nezabere, on ten program totiz zpousti smbd jako
root ...

On 10 Sep 2002, Honza Petrous wrote:
> Asi bych to docasne vyresil hackem v kodu, ktery by umoznoval zadavat
> seznam nemodifikovatelnych uctu. Aspon do doby, nez bude Samba
> "nativneji LDAPova".

Ano, to by slo, ale kvuli takove pytlovine se v kodu hrabat nehodlam.
Zatim mi staci udelat ten soubor jako readonly (pouzivam LIDS, ale jde to
i jinak, napr mountovat /etc/samba jako loopback, a spousta dasich
moznosti ...). Konecne reseni je asi opravdu LDAP, ale podpora v sambe je
opravdu zatim v zacatcich.

-- Honza Houstek

P.S. Predchozi mail byl omyl, spletl jsem si klavesove zkratky.